Annulering maart 2021

Vrijdag hebben de verschillende regeringen van dit land in het Overlegcomité beslist dat het buitenplan, dat normaal zou ingaan op 1 april, voor onbepaalde tijd wordt uitgesteld.

Het gevolg hiervan is o.a. dat activiteiten in georganiseerd verband door een club of vereniging voorlopig niet toegelaten zijn (behalve voor minderjarigen).

Dit betekent dat de 4 BRM’s die gepland waren voor de maand april niet kunnen doorgaan en geannuleerd worden. Dit is een bijzonder zure boodschap, zowel voor ons, de organisatoren die hun beste beentje hebben voorgezet als voor iedereen die staat te popelen om terug lange-afstandstochten te fietsen.

We hadden zo graag ander nieuws gebracht en we begrijpen ten volle de ontgoocheling maar vanuit het belang van de vzw Randonneurs.be is dit de enige beslissing die we kunnen nemen. Uiteraard betalen we iedereen die al ingeschreven was terug.